tisdag 24 december 2013

God jul!

Hoppas ni alla har haft en fin julafton♡ Vi har haft det toppen, trots att det saknades några barn. Jag, Jonas, Thea och Gabriel begav oss till storstaden idag på förmiddagen för julfirande. Vi var hemma hos min faster o hennes man o så var min far där och min bror o hans lilla familj♡ Åt gott o umgicks. Precis som det ska vara på julen. Sen blev det ju såklart julklappsöppning med till allas lycka♡
Barnen sov gott i bilen på vägen hem så dom har varit uppe med oss här nu ikväll. Hur mysigt som helst♡ Thea fick öppna två julklappar till o när hon öppnade den sista så slängde hon sig runt min hals o utbrast Tack mamma:) ♥
Tänk att det minsta paketet under granen kunde göra henne till världens lyckligaste fyraåring:)
Nu ska jag o Jonas ta till vara på resten av denna julaftonskväll♡ Senare i veckan fortsätter vi julfirandet när Benjamin o Cassandra och Joel o Emil kommer. Härligt med lång jul:)

Några bilder från dagen. Den översta är från nu ikväll med ena barnet i pyjamas men alldeles superpigg♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar