tisdag 24 december 2013

Juicepress

Min bästa julklapp måste väl ändå vara juicepressen jag fick av Jonas♡ Imorgon ska vi kila till coop o köpa lite roliga frukter så vi kan prova den:)
Vi körde på teknik i år jag o Jonas i julklappsväg. Han fick en ny micro av mig då hans gamla höll på att ge upp.
O om en vecka fyller han ju år o då blir det lite mer teknik:)

Dags o sova nu för mig. Thea ligger här bredvid mig o sussar gott. Gabriel är snörvlig men är feberfri nu iaf. Han hade lite temp imorse men det verkade vara kortvarigt tack o lov! Jonas gick precis hem till sig för o sova ut i lugn o ro♡
Har inga större planer för morgondagen mer än o leka med barnen o deras julklappar dom fått. O imorgon kväll när Gabriel somnat för natten ska jag o Thea spela hennes nya princessyatzy hon fick idag av min faster:) Det bestämde vi innan hon somnade nu ikväll. Lite tjejkväll med andra ord♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar