onsdag 4 december 2013

Fjärde

Träningsvärk med stort T idag! Hela magen drar sådär härligt skönt vid minsta rörelse. Gårdagens cirkelfys va sjukt jobbig, men också sjukt kul:) Hade bra pepp o inspiration från Frida o Emma. Tack tjejer!:)
Sen har jag nått som hamnat i kläm el nått i ryggen. Vidrig huvudvärk vid vissa rörelser:( Fått så förrut med så måste vara något jag gör på fel sätt. Måste ta reda på vad bara:)

Idag har jag haft en rensardag o "bara vara" dag. Så skönt! Fick en hel del från källaren slängt på tippen av finaste Jonas♡
Så nån dag ska jag väl ställa iordning där med. Nån dag...

Snökaos lovas på många platser i landet. Snö vill jag ha, kaoset kan jag klara mig utan. Måste upp på stan imorgon så tror jag gör det på förmiddagen med Thea o Gabriel. 

Blev halvtidigt i säng för mig idag ser jag. Inte ofta jag ligger under täcket redan vid elva:) Men bara bra för då kanske jag kan komma i säng i tid imorgon med. På fredag väntas jobb:) O tre timmar innan jobb ska jag infinna mig där för o lära mig lite nytt:) Ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar