onsdag 20 november 2013

Smaskiga torkade frukter

Igår när vi var på coop så köpte vi hem lite torkade frukter. Änglamarks ekologiska katrinplommon och aprikoser. Klippte några i småbitar o gav lille G. Han älskade dom o hade nog gärna ätit upp allt om han hade fått:) Annars har han ju mest fått gojibär o sitta o gotta sig i men nu är det dags o börja med nytt.

Kallt ute idag! Några minus när vi gick för o lämna Thea på förskolan. O eftersom dom spenderar hela fm i skogen så fick det bli vinterjackan o termobyxor på idag. Själv gillar jag kylan så länge man är rätt klädd:) Blev en promenad till coop så vi kunde köpa dill o lite annat smått o gott. Grava lax står på dagens schema!

Igår kväll var jag o L ute på äventyr. Kul hade vi o allt flöt på bra. Tack L för att du är du♡
Avslutade kvällen på affären där det skulle införskaffas kaffe o hostmedicin. Sagt o gjort. Stötte även på otrevliga snattare så det blev en halvvild dispyt innan väktare o polis kom till platsen. Tyvärr var dom fega o lämnade precis innan. Man slutar aldrig att förvånas..

Snart kommer Josefine hit o umgås med oss:) Tur jag har så fina människor i mitt liv♡

Gabriels nya favvo! Ikväll ska jag testa göra bananchips. Men tar ju fyra timmar i ugnen, o den ska stå lite öppen i luckan, så får bli när minstingen somnat. Ekobananer ska det vara:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar