tisdag 12 november 2013

Redo

Sitter i soffan o andas ut. Rätt skönt:) Bara jag o lille G hemma o han sover för natten redan. Benjamin är o badar med kompisar, Cassandra är på träning o lilldonnan hänger runt med Jonas o farbror.
Har haft farfar här på besök idag. Han o jag skulle iväg på en grej o efter det var han med hem för o krama lite på B o C. Han har långt o åka (till Gävle) så han blev inte så långvarig. Men barnen var jätteglada att han kom:)

På förmiddagen så var vi upp på stan jag o Gabriel. Theas vinteroverall jag beställt hade kommit så vi hämtade ut den innan vi handlade på coop. Overallen i år får bli en Tretorn. Aldrig haft innan men hört den är bra. Så nu hoppas vi den håller för mycket lek o många timmar i skidbacken:) Nu är vi redo för o möta vintern!:) Ett par vantar åt minstingen bara kom jag på. Men det e snabbt fixat.

Ser fram emot en dusch snart. Sen ska jag läsa lite innan det e dags för o sova.

Min lillskrota igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar