fredag 22 november 2013

40, 1

40, 1 tempar lillkillen nu. Skrutt♡ Men små barn får ju ofta hög feber vid feber så bara låta det läka ut. Han halvsover just nu här i min famn. Mina "måsten" kan vänta, så mycket mysigare att gosa med Gabriel♡
Själv surfar jag runt o kikade in på instagram en snabbis. Är ingen flitig användare av instagram men har några få jag följer där. Nån träning o nån kost. That's it:) Sjukt impad av mångas vilja och prestation! Själv är jag kvar i mitt intejustnu tänk. Jo med kosten lever jag kvar. Väljer gärna det ekologiska o försöker tänka på tillsatser o skit, så det inte hamnar i kundvagnen.  Det är intressant o lärorikt. O intressant o lärorikt är även varor som faktiskt är eko, men som inte har loggan.
Sen är jag inte så insatt i proteindrinkar och kosttillskott. Där har jag ännu inte fallit dit. Läser gärna om det, men det stannar vid just läsning.
Men igår hittade jag denna fina bild på nätet från en coopbutik i Luleå. Snygg hylla som skulle locka mig dit både en o två gånger! O garanterat skulle hyllan få mig att prova olika grejer jag annars inte gått till typ hälsokosten för o köpa. 

Snyggt jobbat coop i Luleå! 

Renée Voltaire,  Kung Markatta, fairtraide och mycket mer.

1 kommentar:

  1. Nänänä, proteindrinkar och kosttillskott, håll dig från det. De har en innehållsförteckning som är lika lång som en roman. Allt sånt gör man själv hjärtat. /Pappa

    SvaraRadera