torsdag 7 november 2013

If you have

Helt inne i min läsning så varenda lediga minut läser jag typ:) Men det e bra:)
Torsdag idag. B o C är i skolan o jag o dom små e hemma o skrotar. Lille G sover o jag o Thea intog sängläge på hennes säng. Vi har bakat kärleksmums o gjort glass här på morgonen. Så blir lite fika senare:) Benjamin har träning ikväll o följer med en kompis hem direkt efter skolan. Träningen e flyttad till annan lokal denna v så därför kör vi så. Annars e dom ju här innan o äter o umgås. Så inga kompisar idag med barnen vad jag vet än. Annars e det alltid kompisar o stohej:)
Imorgon är det fredag o det betyder ju jobb för mig:) Längtar o ser fram emot att få spendera några timnar med fina arbetskamrater o härliga kunder!

Själv tänkte jag vika all tvätt nu efter gårdagens maratonpass i tvättstugan. Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar