torsdag 14 november 2013

Längtar efter snön!

Jag må va frussen av mig men nu längtar jag efter snö o julen. Vill julpynta o bara mysa runt i snön. O spendera många timmar med barnen i skidbacken.
Nu har ju även farsgubben min införskaffat slalomskidor, o min faster o hennes man med, så vore kul att ta en dag eller två i backen i vinter. Själv ska jag också lära mig att åka, nån gång:) Idre lockar ju lite i vinter med. I slutet av säsongen eller nått sånt.
Benjamin behöver skidor, Thea en ryggplatta o alla kids stavar. Så det får vi ordna:)

Här hemma har vi inte riktigt kommit igång än. Gabriel har hostat en del inatt o dessutom vaknat tidigare än han brukar. Så han har varit trött o halvt missnöjd hela morgonen. Men nu sover han så gott i vagnen♡ Thea sitter i soffan o kollar på Shrek. Hon började klä av pyjamasen men när hon tagit av tröjan så kom hon på att "man kan gå i pyjamas hela dagen...faktiskt mamma".
Så ja, pyjamasen e på än:)

Lite pärlor har vi använt oss av idag

1 kommentar:

  1. Vilken mobbare du är! Sluta prata illa om folk du inte känner. Och att kritisera barn för du tycker dom är fula och deras föräldrar för dom är tjocka enligt dig. Njuter du av att mobba och tro att du är bättre än andra? Du är hemsk och saknar empati . Tack gode gud att sånt här kommer fram som du sprider. Klasskamrater och lagkamrater pratar man inte illa om tänk på det innan du öppnar munnen nästa gång. Glad och positiv som du själv kallar dig för verkar vara nåt du tror själv. Måste man kränka alla som är fula och feta kan man inte vara så glad o positiv. Dina ord du sagt kommer jag inte vara tyst om. Kränkningar är du bra på.

    SvaraRadera