torsdag 24 oktober 2013

Torsdag

Snart helg igen!:) O snart lov för barnen. Får besök under några dagar på lovet o sen i slutet av veckan åker mina två stora iväg på varsinna äventyr. O så avslutar vi lovet med kalasande för Benjamin som fyller elva år. Elva år! Det e tur han e liten i kroppen än så jag fortfarande kan säga mammas lilla kille till han:)

Jaha. Torsdag idag. Ledig dag för lillskrotan. Började med hemmamys innan vi klädde på oss o gick ut. Tänkte mata änderna men fanns inga i ån här vid oss. Thea ville inte gå bort till bron där dom förmodligen är, så vi gungade o lekte ute ist. Försökte få Gabriel att gå i skor, men han ville bara krypa i skorna:) Han går ju bara inne så dags o lära sig ute me snart:)
Efter lite lunch i magarna så somnade G gott i sängen. Men den tysynaden varade inte länge:( 45 minuter fick han sova innan syrran väckte han. Kommer bli en lååång o gnällig eftermiddag har jag på känn. Det är tur han gör natt vid sex:)
Själv ska jag tvätta snart. Sen e det dags för Benjamim o Cassandra o komma hem från skolan. O eftersom det e torsdag så följer träningskompis med B hem för mat innan dom går o tränar. Gör ju samma på tisdagar men då är det C som har med två träningskompisar hem för käk innan träning. Perfekt att lösa det så. Viktigt att äta innan träning! O dom få gångerna jag inte varit hemma har jag lagat mat på morgonen så det finns att värma till dom.

Nähä om jag ska ta upp min lille skrutt från sängen då o kliva upp från min egen:)

Mina gullungar♥

1 kommentar: