lördag 12 oktober 2013

20131012

Redan mitten av oktober. Snart jul!:) Men först ska jag njuta klart av den fina hösten. Det må va kallt dom här soliga dagarna, speciellt på mornarna. Imorse när jag gick vid strax före halv sju för o jobba var det nollgradigt. Inte för jag gick så långt, för på parkeringen stod Lotta o väntade:)
Så dagen idag spenderades i dom gråa byxorna o i den gröna skjortan. Igår med:) Men idag var det segt. Riktigt segt. I huvudet alltså. Nyser o snorar så rätt skönt o sitta nyduschad i soffan nu. Ni vet när man vill så mycket men när huvudet vill mer än kroppen...så har jag fungerat idag. Men jag e nöjd med min dag på coopen o det är viktigt för mig:) På't igen imorgon!:)
Det var nån torgmarknad på stan me o hälsomässa. Så stötvis var det mycket kunder med härlig energi. Stannade kvar en stund efter för o hjälpa Lotta inne i charken med städningen. Men det gick rätt fort när vi hjälptes åt (Jossan va också kvar).

Jaaa, sen da. Kom hem till kramglada små barn:) Tog med mina minsta hem till mig för middag o mys. Men myset uteblev nog o förvandlades till tjat.Hade midsagsgäster o både jag o G fick fina presenter. Tack♡
Benjamin befinner sig tio mil bort o kommer hem imorgon igen. O Cassandra befinner sig på andra sidan av Arboga o kommer också hem imorgon.
Lämnade G o T till stora älsklingen när det va läggdags för lille G. Sååå...ja, nu e jag själv. Jag o Morgan:)

Fin present till mig o såklart lite lördagsgodis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar