tisdag 1 oktober 2013

Nya lampor

Mitt projekt här hemma är nästan färdigt. Men det blev inte som jag tänkt mig. Tyvärr. Så får spinna vidare. Behöver ändå öppna datorn ikväll för o leta ny lampa till Benjamin. Han fick en snygg i maj, men vet inte vad han gjort med den för nu är den allt annat än fin, haha:)

Mitt i borrningen så knackade Jossan på dörren. Myyys♡ Hon va här igår kväll med men då blev det bara en kortis. Idag hann vi med några fler timmar, middag, kaffe, bus med barnen o prat. O så fick hon se lille G knata♡ Älskar dom små stapplande stegen:) Än är det inga långa sträckor han tar, o han har krypa som första val att ta sig fram. Men med dom små benen så blir två meter väldigt många steg♡

Nä nu måste jag leta lampa här innan jag somnar... Natti!

Vad hände med hans lampa? Haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar