söndag 13 oktober 2013

Bildlöst

Hade hoppats på att sova vid den här tiden eftersom jag gick upp så tidigt imorse för o beta av 7, 5 timmar på coop. Men Gabriel vill annat en söndagkväll som denna:( Han somna så gott vid sex som vanligt men vaknade efter några timmar. O nu vill han inte sova:( själv e jag så trött så ögonen svider. Lilla Thea har också varit vaken o grinat en sväng över onda ben. Men hon sover så gott här bredvid mig nu♡ Hoppas på att hennes lillebror också somnar i sin säng snart.
Va dyster jag låter. Men efter att ha farit runt i alla timmar på coop så är en sån här kväll värdelös. Tur jag e ledig imorgon!

Fick hem alla mina barn på eftermiddagen♡ Cassandra va hemma med två kompisar när jag kom hem från jobbet. Sen kom dom två minsta som hade varit i skogen med deras farbror m. Familj. O sist men inte minst kom B hem med tåget;)

Tror lilla mannen somnat nu! Så jag gör likadant. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar