onsdag 2 oktober 2013

Andra oktober

Underbart höstväder har det varit idag. Kallt o sol:) Lille G har varit lite off idag o på eftermiddagen grinade han bara. Tempa han o han hade 38, 8. Skrutt♡ Nu har han haft feber till o från sen förra tisdagen så nu vill jag att det vänder. Själv har jag en förkylning som vägrar o bryta ut, o som vägrar o släppa. Drygt!
På fredag kör jag långpass på coopen så tills dess vill jag vara hundra:)
O på lördag kommer släkten så då vill jag verkligen me va kry! Faster min ringde idag:) Dom kom hem från NY igår så ska bli kul o höra om deras resa:)

Längtar efter en varm dusch nu o så snart Gabriel somnat om så ska jag kila upp o duscha. Han somnade för natten redan tjugo i sex men febern stör han lite ikväll. Ligger o snurrar o yrar i sängen♡ Men han e jättetrött o orkar inte ha ögonen öppna.

Älskade lillfis i det fina höstvädret idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar