tisdag 5 februari 2013

Why?

Ja varför valde den lilla damen att gå till förskolan just en sån här dag när det bara är oplogade gångvägar? Jaja, allt för dig skrotan:-) Tur Jonas körde dit henne iaf. Annars hade jag nog vänt så fort jag kommit ut från porten. Fy faan va tungt det var att köra vagnen. Ibland snurrade inte ens hjulen. O Thea var allt annat än glad när hon fick gå hem. Ståbrädan va bara att glömma. Provade men gav upp. Tillslut (45 min senare) kom vi hem o kunde mätta våra magar me lite kyckling iaf. Gött! E lite frussen nu så ska nog brygga lite kaffe. Thea har ont i benen(som alla andra dagar..börjar bli drygt nu) o ligger o kollar på film. Kanske jag ska passa på att vika all tvätt då?

1 kommentar:

  1. Å herregud!! Jag hade brytit ihop helt, ser tungt ut med vagnen..
    Tur att ni kom hem tillsist i alla fall och fick i er lite mat.
    Thea lär inte vilja gå till förskolan nästa gång hon ser att det har snöat ;) <3

    SvaraRadera