torsdag 7 februari 2013

Mera snö

Det fortsätter att snöa ute. Men nu när dom plogat lite på gångvägarna så känns det helt ok att vara ute igen=)
Va på stan innan o handlade på coop innan jag gick till dagis o hämtade hem lillskrotan. Tänkte G skulle sova i vagnen, men han sov bara i typ 20 min. Känns som det kvittar, han är så nöjd iaf i sin vagn=) Sen vräkte snön ner så jag drog på regnskyddet och kilade fort till dagis.

Benjamin har fortfarande ont i halsen så han har varit hemma idag från skolan. Cassandra borde komma hem när som helst. Antar att hon ska slänga sig i sängen med surfplattan o blogga lite=) Eller läsa bloggar som hon brukar=) Haha, det märks att hon börjar bli lite större nu=) Så länge jag håller koll på vilka bloggar hon läser och vad hon surfar på spelar det ingen roll tycker jag.
Har ju också mina små favvosar jag måste kika in på varje dag=)

Idag blir en lugn dag. Inget jobb o ingenting. Bara mys<3
Igår jobbade jag, i skidbacken, och i morgon ska jag med jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar