tisdag 5 februari 2013

Sömntuta

Idag är Gabriel en trött liten kille. Han sov från halv åtta igår kväll till sju i morse. Försökte putta i han en flaska med 120 ml ersättning vid tio, det gick sådär. Sen sov han nonstopp tills min kl ringde. Lite lyx i vardagen=) Typ. För alla nätter ser ut så hos mig=) Men jag klagar inte. Det tråkiga i det hela är ju att jag är skittrött iaf. Noll ork. Noll lust till att ens försöka orka.
En liten spahelg snart skulle sitta fint. Kanske ska kika efter det.

Dom två stora har kommit hem från skolan nu. B slängde sig vid datorn för o redigera lite bilder, och C va leksugen med lillasyster. Alla nöjda. G sover.

Ska packa lite auktioner snart med plagg jag sålt på tradera. Få auktioner, men bra betalt. Sånt gillas! Framförallt nu när G byter upp sig till strl 68 o en del måste införskaffas.
Köpte en jättefin tröja/jacka från newbie till herrn. Va egentligen ute efter en mer munkjacka. Men alla jag hittade var fulla med tryck. Så denna fick det bli. Älskar newbies kläder. Bra kvalité, snygga och bra andrahandsvärde=)
Ska fota sen o visa er, hittar ingen bild på hemsidan. Bara på ena mössan han fick=)

E man en liten stjärna så är man=)


2 kommentarer:

  1. Hänger gärna med på en spa helg :-) utan barn och utan karlar :-)

    SvaraRadera
  2. Har nog aldrig hört talas om barn som sover så bra på nätterna som dina barn gör, så skönt :)
    Vilken fin mössa du har köpt :).
    Ja en spa helg borde du unna dig syster.

    SvaraRadera