lördag 2 februari 2013

Mello

Äntligen har jag gjort kväll i mitt hem. Cassandra vill kolla på melodifestivalen som tydligen börjar idag. Benjamin har bänkat sig vid datorn på sitt rum o skypar med kompisar o spelar datorspel, och jag har en känsla av att jag bänkar mig vid min dator=)

Jobbat idag. Mycket folk och i love it! Älskar tempo o när det händer nått=) Fina arbetskamrater o härliga kunder. Kan ju bara summeras med att coop är bäst=) Japp, ord o inga visor! =)
Skulle slutat två, men det fanns inte på världskartan att gå hem då. Så jag stannade tills det lugnat ner sig med kunderna och kvällspersonalen kom.
Imorgon skulle ja ha jobbat i skidbacken hela dagen med det blev ändrade planer så jag kör på coopen ist. Blir en tidig morgon imorgon med.

1 kommentar:

  1. Skönt när det är tempo på jobbet, blir genast mycket roligare då, dessutom springer tiden iväg. Hoppas du kunde gå hem i tid idag :)
    Du gjorde rätt som tog datorn i stället för melodifestivalen, för det var inte mycket att ha.. <3

    SvaraRadera