måndag 25 februari 2013

Skidbyxorna som blev till vintergarderob

Första dagen på sportlovet! O såklart ska lovet innehålla lite aktivitet också. I sportens tecken :-P
Men fick börja lovet med att kika efter nya skidbyxor åt stora sonen i hemmet. Hans va spårlöst försvunna:-( Hittade iaf ett par svarta, enkla o snygga. Han va nöjd, o då är jag me nöjd:-) Men när vi kom in i butiken höll dom på att skylta om. Från 50% rea till 70%! Så det blev en asschysst parkas till B(som va hela 1060:- nedsatt), en fin svart parkas till C, ett skidställ till T och en vinterjacka till G. Nypris 2548 kr för allt, o jag betalade 614 kr för reaarorna. Så nu är vi halvt redo för nästa vinter me:-) Nu va inte hans skidbyxor nedsatta men det gjorde inte så mycket när jag hitta så mycket annat fint på rean.
Blev en sportbh till mig själv me. Behövs nu när jag ska träna:-) Va riktigt skönt att träna igår! Men jag gjorde bort mig totalt redan från start när jag glad i hågen skulle in o byta om. Glad o supertaggad klev jag rätt in i herrarnas omklädningsrum. Hahaha va jag garva:-) bad om ursäkt o gick därifrån. Sen gick allt bra iaf:-)

1 kommentar:

  1. Snygga jackor! :) Bra pris du fick på allt, förstår att du slog till med jackor till nästa vinter :)

    SvaraRadera