söndag 2 oktober 2011

Söndag

Blev en rätt seg stängning på jobbet igår. Var rätt så trött i huvudet av förkylningen. Idag är det ännu värre, men idag är jag iaf ledig.
Sov skitilla inatt med då jag vaknade en gång i timmen ungefär och var tvungen o gå och snyta mig, rätt drygt om jag säger så.
Det var min thea-fria-natt det=) Men det var ändå skönt att kliva upp och bara vara, ingen blöja att byta och ingen välling att göra iordning=)
Ska snart bege mig ner till Jonas och hämta hem henne. Hon skulle äta lunch där först bara.
Hade tänkt städa idag, men jag orkar verkligen inte det. Inte som det känns nu iaf.

För någon vecka sedan hade stadium 25% på hela ordern på webben. Så jag passade på att beställa vinterskor åt alla barnen då. Det kostar ju rätt så mycket, och ska ju ändå handlas, så då är 25% rätt bra tycker jag.
Alla barnen fick vinterskor från everest. Har aldrig haft deras vinterskor förut, men jag hoppas det blir bra=)Dom ska vara vattentäta och det är ju ett måste när man köper vinterskorna.

Theas


Benjamin och Cassandra fick varsinna sånna här


Passade även på att köpa nya innergympaskor åt Benjamin och Cassandra




Så 3 par vinterskor och två par innegympaskor kostade med 25% 1300 kr. Bra va=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar