fredag 28 oktober 2011

Feber och snor

Om det finns någon vänlig själ därute som vet hur jag får in bilder i nya blogger så vore jag supertacksam för om ni kan hjälpa mig! Fredag idag då. Påtvingad ledighet när Thea är snorig och febrig. Var hemma med henne igår med. Men hon verkar vara på lite roligare humör idag iaf=) Fick för någon dag sen resultatet av senaste röntgen med Thea. Nu kunde dom bekräfta att hon har ett dubbelsystem på vänster njure. Stod att vi inom kort kommer att få en tid till hennes läkare i Köping och att läkaren då kommer att "diskutera fyndet". Fynd?! Kallar man det för det? Ja tydligen, haha=) Kl 15 ska jag ta mina tjejer och gå ner till nya lägenheten och träffa hyresvärden. Han mejlade nyss och frågade om jag hade tid o möta han där då. Gör jag så gärna! Har erbjudit mig att fixa till det som behövs fixas, men då får han stå för materialet. Och det var inga problem. Så jag får se med han hur det blir idag och om jag och barnen kanske ska ta det viktigaste och bosätta oss där under tiden jag donar. Har inte så många timmar på mig annars. Men skulle vi kunna sova där under tiden så kan jag fixa kvällstid efter jobb och när barnen har lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar