söndag 9 oktober 2011

Ledig Söndag

Godmorgon! Sov ända till kvar i nio i dag, den ni=) Inte varje dag jag gör det kan jag lova. Men med ingen Thea i huset så kan man ju passa på=) Jobbade igår, hade stängningen. Gick bra som vanligt tycker jag=) När jag kom hem så låg Cassandra o sov på soffan och Benjamin och Felicia halvlåg bredvid och pulade med något på Felicias dator. Men det dröjde inte länge innan Benjamin också somnade på soffan=) Sötnötar! Iadg blir en lugn hemmadag på förmiddagen. På eftermiddagen ska jag och Lena ge oss ut i skogen och plocka svamp=) Om vi hittar någon, vi är ju inte så jättebra på o hitta i skogen=) Sen på kvällskvisten kommer Jonas hem hit med Theafisen. Då är pappahelgen över för denna gång. Men han ska ha henne imorgon kväll eftersom jag stänger då med. På tisdag är det dags för sjukhuset för Thea. Då ska hon röntga njurarna. Så idag får hon bara äta kokt eller flytande mat och imorgon bara flytande. Ha en bra dag gott folk! Det ska jag. Men det är kallt ute, bara 2 grader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar