tisdag 18 oktober 2011

Här är jag

Fan, fattar inte nya blogger=( Får ju inte ens in bilder längre. O vet inte hur jag ser kommentarerna=( jaja, det blir väl bra bara jag försöker. Vi lever iaf, och vi mår bra. Alltid något=) Jobbar o jobbar, men är snart ledig i 3 hela dagar. På fredag blir det utgång med jobbet, ska bli riktigt kul! I lördags fick jag min nya soffa. Den ställdes in i den nya lägenheten på en gång. Så nu står den där och väntar på mig=) Och så kom det 2 byråer till Thea samtidigt också. 2 st Trofast. Blir nog bra i hennes nya rum. Sofforna jag har nu får inte plats i nya lägenheten då vardagsrummet är rätt så litet. Så vi får nöja oss med en tresits och 2 sittpallar. Blir bra det=) Har redan sålt sofforna jag har hemma också, skönt! Så nu är det min sängstome med tillhörande nattduksbord som ska säljas med och Cassandras sängstome. Men får lägga ut det på blocket sen när flytten närmar sig. Vet inte datum än. Den här löper ut den 1 januari, men den andra står som sagt tom redan och den hyresvärden vill jag flyttar in så snart som möjligt. Så blir jag av med den här snabbare så flyttar jag ju snabbare också. Har absolut INGEN lust att packa, men har inget val liksom. Får börja lite redan nu kanske så går det ju fortare sen=) Är även på jakt efter ett nytt köksbord. Köket är rätt litet i nya lägenheten så mitt får inte plats=( Måste ha ett mindre. Har hittat några olika på blocket, så får se när jag kan kika på dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar