fredag 7 oktober 2011

En Dag Med Thea

I går hade jag tagit ledigt från jobbet hela dagen för att åka till sjukhuset med Thea. Men tiden blev uppskjuten tills på tisdag så ist fick hon och jag en dag för oss själva medans Benjamin och Cassandra var i skolan. På förmiddagen mös vi bara runt här hemma i mjukiskläder men på eftermiddagen gick vi ut en sväng i det tråkiga vädret. Men det regnade ju iaf inte just då och det var ju skönt.












Thea älskar sin lurvfleece som hon har på sig på fotona. O jag med=) Mjuk, härlig färg och bara jättegosig=) Från Didriksons.
Idag tog jag fram hennes fodrade stövlar som jag köpte i augusti. O hon tog på sig dom direkt och gick runt så jättelänge o med ett par vantar på händerna. Hon väntade på att vi skulle gå ner till Jonas=)
Stannade kvar och käkade middag hos Jonas och efter det kollade han på lite fotboll och jag och Thea fick en varsin skål med popcorn=) Sen när Thea hade lagt sig kollade vi lite på Idol.
Åkte till Lena efter det och drack lite kaffe med henne och pratade lite skit. Benjamin sover hos henne och Elin inatt och Cassandra sover hos sin klasskompis Mirelle. Så helt ensam är jag här hemma på mina 128 kvm. Inte varje natt jag är det kan jag säga! Men imorgon bitti fylls lägenheten igen=) Benjamin och Elin kommer, Cassandra kommer hem, Charlie kommer och sen kommer även Felicia. Inget lugn här inte! O som grädde på moset så drar jag och jobbar 14:30-21:15.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar