söndag 15 december 2013

Sista dagen

Idag är sista dagen på mammaledigheten. 14 månader är lille G så känns helt ok. Har ju jobbat sen han var fyra v, i början bara då o då men sen årsskiftet varje fredag o mina helger. O några veckor i somras. Men nu blir det lite mer på riktigt eftersom Jonas nu är hemma tills det är dags för inskolningen. Så avslutar min mammaledighet med ett extrapass på jobbet. Haha:) Men blev tillfrågad igår så lika bra o tacka ja:) O imorgon när det är första arbetsdagen e jag ändå ledig på schemat så känns som det kvittar.
Snart e julafton här med. Känner mig lugn än så länge. Är klar med det mesta så skönt o slippa hysterin. Började ju redan i september med o köpa lite så har haft nån månad på mig:)

O sista skolveckan är det ju nu med. O för Thea med på förskolan. Skönt för dom med några veckors ledighet!
Lillskrotan på luciafirande♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar