söndag 22 december 2013

Nära nu

Känns ju inte direkt som julafton om två dagar. Saknar helt den känslan. Tyvärr. För jag gillar ju julen men utan snö är det jävligt trist.
Imorse när jag va på väg till jobbet så vräkte regnet ner:( Mörkt, kallt o blåsigt.

I morgon innan jobbet har jag lovat Thea att få en peng o köpa julklappar för. Vet inte till vem hon ska köpa, men det visar sig nog:) Tänkte vi skulle gjort det igår efter jobbet när B o C ändå skulle handla men jag jobbade över några timmar o sen va vi bortbjudna på middag.
Har blivit en del jobb denna vecka. Tis-sön o sen imorgon. Hur kul som helst!:)
Men ärligt så är jag sjukt trött idag. Eller jag blev det så fort jag kom hem från jobbet. O G som inte har gjort annat än o gnällt sen jag kom hem:( o tokvägrar o sova:( Ja, jag e bitter just nu. Skulle vilja duscha o sova. Men måste plocka undan o packa B o C väska för dom åker ju imorgon o blir borta ett X antal dagar.
Thea somnade precis, lyckligt väntande på den stora dagen om två dagar♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar