fredag 22 november 2013

Slut på denna dag!

Så härligt o krypa ner i sängen o ha sällskap av lilla Thea som sussar gott här bredvid♡
Tanken var att hon o lillebror skulle sova hos Jonas men vi ändrade på det så tar han dom imorgon ist. Så när jag kom hem från jobbet så hämtade jag hem dom till mig. Båda somnade rätt fort. Blev lite sen från jobbet så kl var efter åtta när jag kom hem. Benjamin hade precis kommit hem då efter en eftermiddag på badet med kompisar, o Cassandra var hos Jonas med dom andra.

Så kul att komma till jobbet o mötas av ett glatt arbetslag o glada kunder♡
Älskar fart o fläng!:) Vi har fått det så fint på vårt coop o det märks att kunderna gillar förändringar. Alltid lite svårt i början när rätt saker ska hittas i rätt hylla, men det e lite charmigt det me:)
O så blir det lite mer kundkontakt när man ska visa o leta, o sånt e härligt!:)

Nu är det dags o sova. Helgbesöket kommer imorgon ist för idag så jag tänkte handla lite imorgon på fm så allt sånt e klart tills dom kommer.

"Never speak of others in a bad way. The negative energy you put out into universe will multiply when it returns to you"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar