måndag 18 november 2013

Kommentarer

Så sällan jag loggar in här på bloggen från datorn, bloggar ju alltid från mobilen. O från den ser jag inte kommentarerna som ska granskas innan publicering. Men nu i pausen i Ensam mamma söker så loggade jag faktiskt in mig.
O ena kommentaren lyder så här...av en anonym såklart...

Vilken mobbare du är! Sluta prata illa om folk du inte känner. Och att kritisera barn för du tycker dom är fula och deras föräldrar för dom är tjocka enligt dig. Njuter du av att mobba och tro att du är bättre än andra? Du är hemsk och saknar empati . Tack gode gud att sånt här kommer fram som du sprider. Klasskamrater och lagkamrater pratar man inte illa om tänk på det innan du öppnar munnen nästa gång. Glad och positiv som du själv kallar dig för verkar vara nåt du tror själv. Måste man kränka alla som är fula och feta kan man inte vara så glad o positiv. Dina ord du sagt kommer jag inte vara tyst om. Kränkningar är du bra på.

Orkar man ens bry sig eller? Vissa ord skrev jag ju själv i ett inlägg (HÄR) för ett tag sedan om en viss person, så konstigt att dom nu hamnar som kommentar på mitt inlägg...?
Är så trött på folk som inte kan stå för vad dom säger/sagt och är så trött på folk som dömer utan att känna. Inte för jag stött på det sistnämnda, men trött på det iaf.
Det finns bara en i den här stan som påminner om beskrivningen här ovanför o det vet vi ju alla vem det är.
Har man så mycket fritid i sitt liv kanske man ska lägga den på annat än o försöka smutskasta o kränka andra.
Eller är det bitterheten av sin förlorade familj som spelar vissa ett spratt?

1 kommentar:

  1. Folk är ju roliga, att dom ens hakar upp sig på inlägget NU? ETT J*VLA år senare, helt sjukt ju! Fast dom är ju sjuka i huvudet också så det är väl det =)
    Fega människor som dom kommer aldrig stå för sina meningar och handlingar, så är det.

    Tragiskt att inte lägga tiden på viktigare saker som familjen osv, men nä just det, det bråkas ju bara ;)
    Love you sis <3<3

    SvaraRadera