fredag 3 juni 2011

Vilket Väder=)

Helt underbart ute! Nästan lite fööör varmt kanske, men hellre det än regn. Jag och jäntorna hade sovmorgon imorse. Thea tyckte vi skulle sova till halv åtta, så det gjorde vi. Sen gick vi upp och bara mös. Halv tio gick vi in och väckte Cassandra på hennes rum=) Hon var bra trött och ville sova vidare, men det sa jag nej till. Vi tog det lugnt o sen gjorde vi oss i ordning och knatade ned på stan. Köpte en present o sen ville Cassandra spendera sina sparade pengar inne på leksaksaffären.
Vi gick runt lite på stan, pratade lite med en som heter Jimmy och sen mötte vi på Mattias som vi också pratade med, vi åt lunch, va in på apoteket och vi handlade på mitt jobb innan det var dags för hemfärd. Kan ju säga att det e ingen rolig backe o gå uppför för o komma hem, speciellt inte i denna värme dragandes på en vagn och matkassar i händerna. Så när vi kom upp för backen så smet jag in på ICA och köpte en varsin glass åt mig och C=). Thea hade redan somnat då.
Ska försöka få tag i sonen snart också. Ringde tidigare, men då svarade ingen. Vore ju trevligt om han ville komma hem snart=)

Njut av solen gott folk!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar