måndag 6 juni 2011

Fel Fel

Såg nu på schemat att jag faktiskt börjar kl 15 idag=) Ingen stor skillnad mellan halv tre och tre, men ändå=)
Usch, dagarna går så fort. Tycker man inte hinner något på förmiddagarna. Hinner inte ens gå ut liksom. Efter frukost så är det dags för dusch, sen ska sängarna bäddas och man ska plocka iordning. Sen är det dags för o stöka i köket igen så barnen får nån lunch i sig. Sen ska Thea sova också. Så kl hinner liksom bli tre innan vi kommer ut. Dom stora springer ju fram och tillbaka som dom vill, det är tur det.

Benjamins nattgäst har åkt hem, men en ny kompis är här då ist=) Bara kul! Just nu spelar dom tv spel, men snart ska dom gå ut tycket jag dom pratade om. Cassandra ligger på golvet i sitt rum och kollar på film.
Har blivit sena kvällar för Benjamin ett par dagar i rad, så ikväll ska han verkligen i säng 19,00. Så får han kolla på film till 19,45 eller nått. Imorgon är det skola igen efter den här lilla ledigheten som varit några dagar nu.
Men det är ju bara 3 skoldagar kvar nu innan sommarlovet, för på fredag är det skolavslutning!=) Men mina kids blir inte hemma så mycket i sommar. Jag har ju liksom bara 2 veckor semester, så det får bli sommarfitte för dem. O dagis för Thea. Men dom kommer iaf att vara lediga från v 27 till v 31., så några veckors ledig får dem. 30 och 31 är jag ledig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar