lördag 25 juni 2011

Lager 157

Idag klev vi upp vid sju jag och Thea. Va riktigt skönt och mysigt=)
Jonas låg på soffan och sov då eftersom han hade kommit hem efter 5 i morse. Vid nio bestämde jag mig för att lifta med Jonas till örebro och hoppa av hemma hos Johanna när han ändå skulle hämta upp Cricke där. Drack lite kaffe med Johanna innan vi packade in barnen i bilen och for iväg till Örebros Naturskola där vi åt lunch. Thea slocknade i vagnen efter lunchen och då satte jag mig och Johanna på en brygga och drack kaffe och bara umgicks. Var jättetrevligt, och välbehövligt=)
Sen in i bilen igen för att fara hem till henne igen. Men vi stannade till på Lager 157 som faktiskt hade öppet idag på midsommardagen. Blev lite inhandlat till barnen. Älskar den affären och fundrade på när jag var där varför jag är där så sällan nu när jag bor så nära. Eller, det är ju iofs 4 mil men det är ju hyfsat nära iaf=)

Benjamin fick en långärmad bondelid t-shirt och 2 par chinos-shorts







Cassandra fick en kortärmad bondelid top och ett par leggings





Thea fick en cardigan, en långärmad bondelid t-shirt, en bondelid klänning, en Hello Kitty fleece och en SVEA zip











O Jonas som kom dit och mötte upp oss köpte en grå bondelid luvjacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar