torsdag 2 juni 2011

Pics

Har precis krypit ner under täcket. Väldigt skönt måste jag säga=) Bara jag och jäntorna hemma, Benjamin sover hos en kompis inatt. Var där i kväll med Cassandra och fikade och hade det skittrevligt.
Sen började vi gå hem men då kom Lena med bilen och plockade upp oss ist=) Åkte en liten vända innan vi tillslut åkte ut till donken. Cassandra och Lena var hungriga=) Men vid halv tio åkte vi hem så Cassandra fick gå o sova. Blev sent för henne igår med eftersom hon låg i sängen och grinade över magont ända till kl 22=(
Tack Lena för åkturen=) *love you*
Sitter här nu och lyssnar på Theas små snarkningar <3

Har laddat över lite bilder från telefon nu, hade inte så många med lite är bättre än inget...eller??=)

Cassandra och Thea älskar att leka frisör med varandra. Som ni ser så är det Cassandra som är frisören. Thea älskar att bli pysslad i håret och sitter still och bara myser=)






O här kommer bild på mitt fina halsband jag fick av mina älskade barn på Mors Dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar