fredag 10 juni 2011

Trött i kroppen

Usch, vad seg jag har varit idag. Inte det minsta kul när det varit skolavslutning och jättefint väder.
Var ute med barnen på eftermiddagen. Gick inte in förens Jonas kom hem från jobbet=) Riktigt skönt att vara ute! O Thea höll sig hyfsat lugn, vilket jag behövde när jag mår som jag gör.
Benjamin och Cassandra köpte varsinna sparkcyklar idag för deras sparade pengar. Dom är jättenöjda över det och Benjamin kom inte in förens halv nio nu ikväll efter att ha åkt runt på den=)

Imorgon ska jag jobba. Blev visst 3 lördagar i rad denna gång=) Nästa helg stänger jag tydligen fre och lör. Då lär det bli en hel del o göra med tanke på att det är karneval här i stan då. Men imorgon är det en kort dag, 10-15 bara. Det räcker bra det med tanke på att jag både mår och ser ut som en zombi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar