söndag 27 juni 2010

Härlig dag

Solen skiner och det är helt underbart ute! Har suttit ute och druckit mitt morgonkaffe och kom precis in. Ska inte vara inne länge, ska bara plocka upp lite som åkte fram i morse. Cassandra är ute och leker, Benjamin sitter här i soffan brevid mig och kollar på tv, Thea och Jonas sover.
Jag har duschat och bara tagit det lugnt. Tror det blir badet för oss idag=) En liten härlig picnic korg och badkläder, behövs inte så mycket mer en sådan här dag!
Sen senare idag ska jag tvätta en del och börja packa till både mig och Benjamin. På tisdag åker vi! Jag ska på kryssning till Helsingfors med mamma och storasyster, och Benjamin ska till sin pappa och Lisette innan han lämnar landet på lördag och åker på en 2 veckor härlig semester till Italien med hans farmor och farfar och faster. Semesterbyn dom kommer att vara på i Italien heter Riva del sole. Dom ska bila ner och färden går från sthlm på lördag, på måndag räknar dom med att vara framme i Italien och sen blir dom där i 14 dagar. Sen ska dom bila hem också, så han beräknas vara hemma igen den 21 eller 22 juli. Blir 3 veckor borta för han. Jag kommer längta ihjäl mig efter han! Men jag är verkligen glad för hans skull! När han kommit hem så åker Cassandra veckan efter. Då åker hon till Bergby med farmor och farfar. En vecka blir hon borta.

Nu ska jag ut igen och njuta av det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar