torsdag 17 juni 2010

Hej ni Fina

Dålig uppdatering här på bloggen känner jag. Men det finns så mycket annat att göra just nu än att sitta här vid datorn. Men jag slänger in ett litet hej här åt er, men ni får inte se några bilder än. Känner att jag inte har tid med det just nu. B och C är hungriga så jag ska gå och göra frukost åt dom. Thea sover och jag ska slänga på lite make-up på mig.
Vi mår iaf bra=) Benjamin har för tillfället ingen tejp på kroppen, såret vid ögat har läkt bra. Men tyvärr så gick såret på armen upp igår. Men med tanke på hur fult det ärret är så har jag en känsla av att det kommer att bli så flera gånger tyvärr. Får köra med plåster.
La in en länk här i inlägget under på ett litet filmklipp på Thea när hon går runt med pallen. Hon tar sig fram långt med den=) Lära-gå-vagnen har hon inte fattat än hur man gör med, så det är tur att pallen kan hjälpa henne=)

1 kommentar:

  1. Men vad trist att såret på armen går upp. Kanske du kan kontakta dem så de kan sätta nått stygn iaf.
    Kramar

    SvaraRadera