onsdag 9 juni 2010

Älskade barn

I dag på eftermiddagen så hade både B och C en varsin kompis här. Dom leker så otroligt bra ihop med dom som var här. Junis, som Cassandra lekte med, är 2 år äldre än Cassandra, men det märks inte när dom leker. Det är ju så i den åldern, och det är bra tycker jag=)
Hade Frans och Junis här till strax före kl 18. Då kom deras mamma hit för att hämta dom. Mennär hon kom så satt vi på uteplatsen och åt middag, så det blev så att hon stannade kvar och drack lite kaffe med mig. Trevligt var det!
När dom åkt hem så gjorde jag Thea klar för natten. Hon var supertrött och satt mest bara och hängde i sin stol. Hon orkade inte göra många ljud ifrån sig. Hade badat henne på eftermiddagen så det gick fort att få henne klar.
Efter lite välling i magen så gick jag och la henne. Sen ner och gjorde läxa med B och efter det duschade jag C.
När jag gick upp för att lägga dom så kikade jag in till Thea. Haha, hon hade satt sig upp i sängen efter att jag lagt henne. Sen hade hon somnat så, fast hon hade lagt ner överkroppen på benen=)

Fina Cassandra

Som vanligt vill inte B vara med på kort...
Nu sover barnen sen en stund tillbaka. J kom precis hem och vi ska nu äta en varsin räkmacka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar