fredag 10 juni 2011

Skolavslutning

Vi har längtat efter den här dagen jag och barnen. Det är så mysigt med skolavslutningar, alla barnen är så glada och fina.
Men tyvärr vaknade jag upp med magsjuka imorse=( Har inte varit magsjuk på flera flera år...o så kom den just idag=( Jag var inte nöjd vill jag lova! Men jag fixade barnen i ordning och även mig själv, och så tog vi oss ner till kyrkan där dom skulle vara. Eller det var jag, Jonas och Thea som åkte ner dit. Benjamin och Cassandra mötte upp sina klasser vid skolan o så gick hela skolan ned tillsammans till kyrkan. Jättefint! Vädret är ju dessutom kanon=)
När B och C var klara snabbade vi oss till en annan kyrka för att "ta emot" Felicia. Dom var så söta o fina kusinerna när dom stod där med sina röda rosor som dom fått=)
Har tagit några bilder med mobilen men jag har ej lagt in dom på datorn än, får göra det sen.
Just nu är jag så skittrött så jag orkar inte. Ska lägga mig och vila en stund tror jag, får passa på när Thea ändå sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar