tisdag 4 januari 2011

Kokvrå

Thea fick en liten egen kokvrå av oss i julklapp. Istället för ett köpekök så gjorde jag ett eget till henne av en trofast och en Lack hylla. Blev hyfsat nöjd, men Thea blev jätteglad och det är det viktigaste!=)

En Trofast från ikea som jag sågade ett hål i och satte ner en rostfri bunke som diskho. Lackhylla ovanför med 2 spottar under.
Ordet Kokvrå är hemmajort i vanlig svart vinylplast.



Även spisplattorna har jag gjort av vinylplast och satt dit


Theas kokvrå står under trappen här på nedervåningen



Fina köksartiklar att ha till köket hittade jag på Ica Maxi




Även fina små miniatyrköksredskap ingick i kittet från Ica Maxi


Jättefina små färglada glas fick hon av sin morfar i julklapp. Hon fick även skålar och tallrikar av han, som jag hade önskat åt henne. Tyvärr visste jag inte att tallrikarna och skålarna var i porslin, så dom får vänta nått år innan dom får lekas med=) Dock är den lilla vita skålen med rosa insida framme...jag menar, den är ju rosa!=)


Hur som så tycker Thea om att leka i sitt kök. Gärna med lite russin som går att smaska på under tiden=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar