lördag 24 november 2012

Dagens

Va fort dagen gått! O inte har jag gjort så mycket. Sölat fram till lunch, gått till stan för ett ärende, fått iväg Benjamin på innebandymatch,  haft trevligt besök av en arbetskamrat, sölat lite till, lagat mat, skypat, badat Gabriel o sen sölat ännu mera. Det är ju lördag:-P
Faktiskt var mina barn snälla o lät mig sova till halv nio idag:-) Thea vaknade tyvärr redan kvart över sju, men hon hämta tv dosan o satte på Lotta på bråkmakargatan o så kröp hon ner bredvid mig o titta på filmen. Dom stora sover gärna länge på morgonen, o den minsta med:-) Älskart!:-)

Imorgon e det söndag. Cassandra ska på fotbollsavslutning. Jonas kommer hit o kör henne dit. Vi andra förbereder inför besöket.
Så dags o sova nu så jag inte e trött imorgon. Natti!

2 kommentarer:

  1. jätte kul att träffas, nästa gång blire längre :-) Tack för gosstunden jag fick med Gabriel :-)

    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilken söt kille!
    Skönt med en slö dag, helgerna ska va slöa :)
    Hoppas ni har haft en bra helg! <3

    SvaraRadera