måndag 26 november 2012

7 veckor

Idag blir vår lilla prins 7 veckor<3 Det firas med lite sömn just för tillfället. Iaf för han=)
Själv klev jag upp halv åtta. Väckte Benjamin och Cassandra som skulle iväg till skolan. Thea tog en lång sovmorgon och vaknade strax före halv nio=) Synd jag var tvungen o gå upp innan.
Idag bli en lugn dag. Iaf tills eftermiddagen när B & C kommer hem. Då ska det ätas mellis fort, bytas om fort, iväg på dans med tjejerna och B ska på innebandy. Efter innebandyn är det dans även för han, och samtidigt har jag möte kl 5 i en annan hall. Vet inte hur jag ska lösa det här=( Tidsmässigt får jag det inte o gå ihop liksom. Ska höra med Jonas om han kan hjälpa till med nått.
Men iaf, innan kaoset börjar så blir det nog mys inne med mina 2 minsta. Ska försöka få fram en önskelista med vad barnen önskar sig i julklapp. Inte lätt!

1 kommentar:

  1. Vad tiden går fort, snart 2 månader ju!! :)
    Du fixar de där med tiden, du brukar lösa allt :)
    Ha en bra dag fina syster. Hoppas det inte regnar hos er! <3

    SvaraRadera