måndag 12 januari 2015

Skolstart

Måndag o här innebär det att vårterminen börjar i förskolan o skolan. Men från mitt hem var det bara ett barn som kom iväg. Cassandra. Resten av barnen e sjuka. Benjamin känner sig inte kry, Thea har feber och Gabriel mår visserligen bättre men får vara hemma antibiotikakuren ut. Han har varit sjuk så mycket redan så vill inte chansa att lämna han på förskolan innan han är helt hundra o lite till. På torsdag äter han sista antibiotikan. 
Själv är jag hemma idag o Onsdag som det ser ut just nu. Men måndag idag innebär jobb i skidbacken senare. Den har varit stängd i några dagar nu pga trasig lift men idag öppnar dom igen. Tänk va bra det vore om folk kunde ge fan i att vara där o förstöra på nätterna! 

Imorgon kör jag igång med friskis igen!:) var ett tag sen sist. Först ut på mitt schema blir cirkelfys. Så för att få nån effekt med träningen så säger jag även hejdå till förmycket kolhydrater. Trött på att vara plufgsig o nästintill tjock nu! 

Älskade Gabriel har klätt ut sig:)

2 kommentarer:

  1. Du tjock? Oh herrejesus, då vet jag inte vad jag är, haha!!
    Är också på friskis och hänger sen en månad tillbaka =)

    Åh nej vad tråkigt med sjuka barn! Kan inte allt elände bara lämna er ifred så ni får vara friska.. Stor kram till er <3

    SvaraRadera
  2. http://www.familjeliv.se/forum/thread/51752978-hur-kommer-det-sig-att-vuxna-manniskor-ej-kan-skilja-pa-han-och-honom

    http://ordbok.lagom.nl/obforums/viewtopic.php?id=86

    http://www.ordklasser.se/personliga-pronomen.php

    Jag tror att jag skickar samma till Nathalie. :)

    /Pappa

    SvaraRadera