fredag 6 januari 2012

Godmorgon

Äntligen fredag! Många (dom flesta) är lediga idag, men jag ska jobba=) Var inte så jättepigg när kl ringde men det var bara att dra av det varma täcket o kliva upp. Nu är jag pigg iaf=) Och redo o klar för o snart gå till jobbet.
Efter jobbet ska jag hämta Thea, eller om hon blir hitkörd sen...vet inte det än. Ska se hur det blir med Benjamin och Cassandra också, om dom kommer hem redan idag. Cassandra har blivit sjuk så då är hemlängtan stor hos den lilla tjejen <3. Såklart hon ska komma hem om hon inte mår bra.

Tänkte bara kika in för o säga hej! Och ha en jättefin dag allesammans=)

Bjuder väl på denna bild från julafton då jag inte lyckats få över några nyare från varken kameran eller mobilen. Dags för o klippa mig lite, men nästa vecka är det time för det=)

1 kommentar:

  1. Fin du är syster! Du passar superbra i lugg :)
    Hoppas du har haft en bra dag på jobbet och att Thea och Cassandra blir bättre snart! Puss

    SvaraRadera