fredag 2 december 2011

Pics

Tog en vända i lägenheten med mobilen och fotade lite. Vet inte vart laddaren till digitalkameran är, men ska nog leta rätt på den då vissa bilder är jättesuddiga tyvärr.
Men jag visar er lite iaf=)
Kan ju börja med kök och hall idag då. Eh vi tar vardagsrummet med, så har vi tagit hela nedervåningen=) Så tar jag övervåningen en annan dag.






Min nya fina klocka i närbild=) eller ny o ny vet jag inte... köpt på Dollar Store


Ja det var köket det. Och här kommer hallen=)






O så lite av vardagsrummet. Ser väldigt klent ut men jag upplever det inte som det Live=)






Då vardagsrummet är avlångt och man kommer in i mitten på ena långsidan så har jag valt att ha min säng här nere i vardagsrummet. Så till vänster när man kommer i står min säng och till höger är själva tv delen. Tog ingen bild där jag har min säng men kan göra det en annan dag.
Har bott här i 4 veckor idag så såklart kanske jag vill ha det lite annorlunda. Men jag har använt mig av det jag hade och jag är faktiskt mer än nöjd med mitt och barnens nya hem=)

2 kommentarer:

  1. Jättefint =) inte konstigt du trivs, kram Jonas

    SvaraRadera
  2. Åh du har ju fått det superfint hemma syster!!!! Pusss och kram

    SvaraRadera